سئوالات متداول

اینجا لیست سؤالات و مسائلی که ممکن است برایتان پیش بیاید، قرار داده شده
اگر سوال مورد درخواست شما وجودندارد،
لطفا ازطریق لینک زیرباماتماس بگیرید

آروین هیچگونه پشتیبانی برای نصب محصولات رایگان خود راندارد.

همه قالب ها، بسته نصب آسان دارند که به راحتی و در کم تر از ۱۰ دقیقه خودتان می توانید آن را نصب کنید.
چنانچه محصولی راازآروین وردپرس خریداری کرده باشیدونیازبه نصب آن محصول راداشته باشید میتوانیدباارسال یک تیکت درخواست خودرااعلام کنید.

کافی است با پشتیبانی سایت و یا از طریق شماره ۰۹۲۱۳۲۰۲۸۳۴ مورد را مطرح کنید. در سریعترین زمان به مشکل رسیدگی می شود.

در اینگونه موارد، شما باید از طریق تیکت درخواست خودرا مطرح کنیدتا دراسرع وقت رسیدگی شود.

خیر، بنا به قوانین عرضه ی محصولات مجازی، پس از دریافت محصول امکان تعویض آن وجود ندارد. بنابراین در انتخاب محصولات دقت نمایید.

شما می توانید مشکلات خود را از طریق بخش تیکت مستقیما با پشتیبانی مطرح نمایید.

  • درخواست های ارسالی شما برای آروین، حداکثر ظرف مدت ۲ ساعت الی ۲۴ ساعت بررسی خواهند شد.

شما می توانید از بخش شرح عملکرد، لیست خرید به عنوان فاکتور خرید استفاده نمایید.

می توانید در کانال تلگرام یا اینستاگرام ما عضو شوید و تخفیف ها را دریافت کنید. علاوه بر آن، هر هفته در اسلایدر صفحه اصلی، چند قالب یا افزونه منتخب را تخفیف میگذاریم.

کافی است کد تخفیف را یادداشت یا کپی کنید. پس از انتخاب دکمه ی خرید و دانلود، برروی عبارت “کد تخفیف دارم” کلیک کرده و آن را درج نمایید. با زدن دکمه ی اعمال، در مرحله ی پرداخت هزینه ی محصول با لحاظ نمودن کد شما محاسبه و نمایش داده خواهد شد.

شما می توانید از طریق سربرگ دیدگاه ها، در صفحه ی هر محصول (کامنت)  با طراح در ارتباط باشید.

گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولاً وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس ازگذشت چند دقیقه الی ۴۸ ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس ازگذشت ۴۸ ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در آروین مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

گاهی ممکن است هنگام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت موفق نباشد. در این موارد جای نگرانی نیست. معمولاً وجه در حساب های میانی بانک قرار گرفته است و خود بانک پس ازگذشت چند دقیقه الی ۴۸ ساعت مبلغ را به طور خودکار برگشت می دهد. چنانچه پس ازگذشت ۴۸ ساعت، وجه به حسابتان بازنگشت، مشکل را از طریق بخش تیکت ها در آروین مطرح نمایید تا رسیدگی شود.

کافی است به صورت تیکت به مدیریت سایت آروین، این موارد را گزارش دهید.

در موارد بازگشت هفت روزه، در صورت مشاهده ی مشکل در محصول ودرصورت عدم رفع مشکل و تایید آن توسط تیم آروین، بازگشت وجه انجام خواهد شد.

این روال شامل عدم سازگاری محصول با هاست نخواهد شد.